close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חולמים על עור צעיר וזוהר? נעים להכיר, פילינג לייזר

מערכת שורשיב שבט, תשעט18/01/2019

טיפול אחד בפילינג לייזר וכבר תוכלו לראות את ההבדל...

תגיות:
פילינג, או בעברית קילוף עור הפנים ע"י לייזר הפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות. ההבדל בין פילינג לייזר לפילינג הקלאסי המוכר נמצא בדיוק העבודה, מכיוון שהלייזר מאפשר
שליטה רבה יותר על עומק הקילוף ומביא לתוצאה מדויקת יותר ולצמצום משמעותי של תופעות הלוואי. פילינג באמצעות לייזר יסיר את שכבות שנפגעו כתוצאה מאקנה או חשיפה ממושכת מידי לשמש, ויאפשר צמיחת תאים חדשים על פני העור.

כך, מתקבל עור חדש, בריא, אחד ומתוח הרבה יותר המשדר מראה רענן וצעיר. את ההליך עצמו ניתן לבצע בהרדמה מקומית או כללית בהתאם לסוג הטיפול.

סוגים שונים של פילינג לייזר
בדומה לטיפולי הפילינג הקלאסיים, גם פילינג לייזר מתחלק למספר סוגים בהתאם למטרה שלשמה יזדקק לו המטופל:
• פילינג שטחי - יתבצע בשכבת הפידרמיס שהיא השכבה החיצונית של העור. פילינג זה המתבצע באמצעות לייזר מטרתו לשפר כתמי פגמנט, קמטים קטנים ולהחליק את העור. טיפול זה יכול להתבצע מספר פעמים בשנה, כמובן בשילוב ימי מנוחה בהתאם.
• פילינג בינוני - הדרמיס הוא השכבה שנמצאת ממש מתחת לאפידרמיס, והטיפול הבינוני מתמקד גם בשכבה הקרובה יותר לאפידרמיס שלו. מדובר בטיפול מעט יותר עמוק ועל כן החופשה שיש לקחת לאחריו צריכה להיות ארוכה יותר. חשוב לציין שיש גם להמנע משמש חזקה מידי מכיוון שהעור רגיש הרבה יותר לאחר טיפולים אלו.
• פילינג עמוק - כאן הטיפול מגיע גם לשכבה העמוקה יותר של הדרמיס. מטרתו לשפר צלקות אקנה, כתמי פגמנט, קמטים עמוקים וקטנים כאחד ועוד.

פילינג לייזר - איך זה עובד?

מכשיר הלייזר הייחודי יורה קרני לייזר מדויקות במיוחד. בעזרת המכשיר, יוצר המטפל רשת של "בורות" עמוקים בעור הפנים. פילינג לייזר מאפשר שליטה בעומק, רוחב וצפיפות הבורות הללו. מדובר בכוויות זעירות שמטרתן לגרום לעור להתקלף אך יאפשרו גם החלמה במהירות. ההליך עצמו מתבצע בהרדמה מקומית, לפעמים בתוספת טשטוש קל. משך הפרוצדורה הינו בין שעה לשעה וחצי שלאחריה הפנים יהיו נפוחות ואדומות. ההמלצה לרוב היא לנוח ולהמנע מקרני שמש חזקות מידי על מנת לשמור על העור שנמצא במצב רגיש במיוחד לאחר הטיפול בפילינג לייזר.

תגידו שלום לעור חלק, צעיר וזוהר!

אם הגעתם עד כאן, ודאי הבנתם עד כמה פילינג לייזר הוא לא רק טרנד, אלא טיפול אמיתי ויעיל שנמצא כאן כדי להישאר. אין דבר נורא יותר מלעמוד מול המראה ולא לאהוב את מה שאנחנו רואים. אם כך, מדוע להמשיך לעשות זאת כשהפתרון נמצא ממש כאן מתחת לאף שלכם? אל תתנו לעצמכם לוותר על החלומות שלכם רק מכיוון שהתרגלתם למצב הקיים, בואו לגלות את עצמכם מחדש. טיפול אחד בפילינג לייזר וכבר תוכלו לראות את ההבדל.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה